Gastro
Search For:  
WHERE?  
 
Your location : USA
latest latest   Most visited Most visited   most rated most rated
Malediven: Raaya by Atmosphere setzt auf Farm-to-Table-Gastronomie
Brüssel: a&o erwirbt The President Brussels Hotel
Nürnberg: HOGA 2025 steht vor der Tür
DWI: Deutsche Weingastronomien 2025 wurden prämiert
Verband wächst: Marriott International tritt IHA bei

Melitta verfehlt Umsatzziele

"Wir haben die Umsatzziele 2004 klar verfehlt", sagt Frank Schiesser, Vorsitzende der Melitta-Geschäftsführung. Grund ist der Trend weg vom Filterkaffee hin zu Espressomaschinen und Einzeltassenzubereitung. 2004 verzeichnete Melitta Haushaltsprodukte Europa, der umsatzstärkste Bereich der Melitta-Gruppe, einen Umsatzrückgang um 3 Prozent auf 457 Mio. Euro.

Comments

There are no comments to this news. Be the first one!
Post a comment
Name
E-mail
To save your comment you have to enter the letters you see in the green box into the white space below.
Comment
follow us on twitter

Search for news

Empfehlungen

Press distributor

If you would like us to report about you as well, just add us to your press distributor: news(at)gastro.de

News editor info

Username  Gastro.de 1996-2008
Email  info@gastro.de

Tags

Polls

Trade Journal

Which trade journal do you read regularly to get gastronomic and hotel news?









Please login or register